EGYÉNI PSZICHOLÓGIAI
TANÁCSADÁS

A pszichológiai tanácsadás során az elnevezéssel ellentétben inkább kísérjük és támogatjuk, mintsem közvetlen tanácsadással látjuk el a hozzánk forduló klienseket. Tanácsadásra érkezhetnek egészen konkrét élethelyzetre vonatkozó bizonytalanságokkal, szorongásokkal és elakadásokkal, de lehet cél a kiegyensúlyozottság és a mélyebb önismeret felé törekvés.
Hasonlóképpen érkezhetnek munkahelyi, párkapcsolati, pályával kapcsolatos kérdésekkel hozzánk. Ha ismételten olyan helyzetben, kapcsolatokban találjuk magunkat, melyek kellemetlen érzést, szenvedést okoznak, a tanácsadás során rátekinthetünk az okokra és a változtatási lehetőségekre.
 
Tanácsadók:

GYERMERKPSZICHOLÓGIAI
TANÁCSADÁS

A hozzánk forduló szülők a gyermekkorban leggyakrabban nehézséget okozó szituációk, illetve egészen konkrét nevelési kérdések megoldásában, kezelésében kaphatnak gyakorlati segítséget.  
Tanácsadók:

PÁRTERÁPIA
CSALÁDTERÁPIA

A rendszerszemléletű megközelítés a családot tekinti a problémák keletkezésének és a terápiás beavatkozás egységének. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a terápiás alkalmakon a család minden tagja (párterápia esetén mindkét fél) megjelenik.
Az üléseken mindig ketten dolgozunk a családokkal. Ez lehetővé teszi a folyamatok sokoldalú megfigyelését, értelmezését. Egy ülés általában másfél óráig tart, majd egy rövid szünet után visszajelzést adunk arról, amit tapasztaltunk. Semmilyen családterápia sem képes hosszú évek felborult családi egyensúlyát, megkövült kommunikációs és viselkedésmintáit egyetlen alkalom alatt rendbe tenni. Ebből következően az általában kéthetente történő családterápiás ülések leggyakrabban 6-12 alkalmas folyamat alatt fejtik ki a hatásukat.
Tanácsadók:

RELAXÁCIÓ,
AUTÓGÉN TRÉNING

Az autogén tréning nevű relaxációs módszer erősíti a test öngyógyító folyamatait, és hozzásegít az ellazultság megtapasztalásához, az önismereti fejlődéshez. Az autogén szó az önirányítottságra utal, vagyis arra, hogy mindenki a saját tapasztalatain keresztül tanulja meg érteni és kezelni érzéseit és gondolatait.
A folyamat lényege, hogy rendszeresen végezzük a gyakorlatokat, melyek során megtanuljuk a belső koncentrációt és az önmagunkra irányuló passzív figyelmet. Különösen azoknak javasoljuk, akik nehezen kezelik a feszültségüket, esetleg fejfájásról, koncentrációs zavarokról számolnak be, de akár bizonyos alvási nehézségek esetén hasznos lehet.
Tanácsadók:
A hét bármely napján bejelentkezhet e-mailen,
telefonon hétköznap 9-18 óra között.